tisdag 6 september 2011

Dagens i-landsproblem

God kväll gott folk!

Stackars karln där hemma. Han fick sig ett utbrott imorse. Ni vet att det där som jag bubblade ur mig igår kväll. Det hade inte lagt sig riktigt när jag vaknade så han fick sig visst en släng av en lite smått deprimerande flickvän. I och för sig tycker jag att det ingår lite i förhållandet. Stötta varandra liksom.

Anyway! Fick nyss reda på att på min körskola kostar körlektionerna i princip dubbelt så mycket jämfört med en annan körskola i stan. Så nu har jag lite beslutsångest ifall jag ska byta eller inte. Det blir lite billigare och jag får hela 100 minuter mer i lektionstid. Problemet ligger i att de är så himla snälla på den skolan jag är skriven på så jag är fortfarande tveksam.

Nått att tänka på. Jag återkommer med svar snarast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar