tisdag 6 september 2011

I'm forever keeping my angel close



Jag är extremt efter med den här låten. Hade hört den ett antal gånger på radion, tänkt att det är väl en fin låt men inte lagt så mycket tanke i själva texten. När jag väl gjorde det och fick storyn berättad för mig så satt jag och grinade hela låten igenom. (För er som inte vet, klicka här för att förstå)

Bara det att han verkligen står upp för henne och stannar är så otroligt stort att jag börjar grina av bara det. Jag vet inte om jag skulle ha den styrkan till det faktiskt. Vet inte om jag skulle klara av att sen den jag älskar sådär, klara av att leva med det liksom. Det beundrar jag honom för. Väldigt starkt av honom.

Men sen att också gå ut med det och visa hela världen vad de två har gått igenom. Jag vet inte men det kanske är som någon gå-igenom-process som funkar för honom. För han har ju verkligen fått ett otroligt bra bemötande. Tjejer som jag bölar tillsammans som berättar det för pojkvännerna som verkar likgiltiga för att sen gå hem och böla de med.

För den som minst inte får gåshud av låten och bakgrunden anser jag inte har ett hjärta! I alla fall inte mycket sympati.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar